april 2021

Aktiviteter

Foreningen har løbende gennem året forskellige aktiviteter. Aktiviteterne tilrettelægges primært af bestyrelsen, ud fra medlemmernes ønsker.

Vi holder en årlig generalforsamling i marts og vi afholder løbende grundkurser for nye medlemmer.

Vi er en forening med utroligt mange kompetencer og en masse forskellig erfaring, som kan komme hinanden til gode. Måske sidder du derude og oplever, at der er noget særligt det ville være godt at få en bedre indføring i - eller måske har du arbejdet med, undervist i eller været på kursus i noget du gerne vil dele med dine selvstændige kolleger? 😊
PS-foreningen vil gerne facilitere webinarer, og bestyrelsen vil derfor gerne høre jeres behov, ideer eller bud. Det vil blive på frivillig basis og online baseret.
Byd endelig ind med jeres tanker og ideer og så vil bestyrelsen hjælpe med at gøre det muligt i løbet af dette bestyrelsesår.

Brug vores facebookgruppe eller send en mail til kontakt@psforeningen.dk

De konkrete aktiviteter vil blive annonceret i vores facebookgruppe og eller gennem nyhedsbreve.

Jette Damlund, Formand
4281 Gørlev